niedziela, 31 stycznia 2016

Liebster Blog Award

Nareszcie!
Czekałam na nominację od kiedy usłyszałam o czymś takim! Wielkie dzięki dla Oli z bloga http://jakaczuszka.blogspot.com/.  Mialam nadzieję,  że ta chwila nadejdzie. <3




1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?

To było tak:
Od dawien dawna (czyli kilku lat) w każdej wolnej chwili tworzyłam historie, nawet kilka na raz, ale nigdy ich nie zapisywałam. Nie wiedziałam czy na pewno są dobre, więc zapytałam się koleżanki jak się zakłada i prowadzi takiego bloga. Chciałam się po prostu dowiedzieć co ludzie będą sądzić o tym co piszę i tak jakoś tu jestem od czerwca...

2. Która książka bądź piosenka zmieniła Twoje podejście do życia i dlaczego?

Jakby sie zastanowić... żadna. Moje podejście do życia zmieniało sie niewiele przez te 16 lat mojego żywota. Jeśli były już jakieś zmiany to były one wynikiem posiadania większej wiedzy (czyli można upchnąć do tego tematu podręczniki szkolne) albo za sprawą moich znajomych i osobistych doświadczeń.

3. Bez czego nie mogłabyś/byś żyć?

Bez powietrza, wody i jedzenia.....
A tak poza tym, to nie zniosłabym życia bez łóżka i jakiegoś zajęcia.

4. Jakiej muzyki słuchasz?

Słucham tego co mi wpadnie w ucho...
Ostatnio są to piosenki w stylu 

Nightcore

5. Jak wyglądają Twoje plany na życie?

Nie mam jakis konkretnych planów. Wolałabym okreslenie MARZENIA. Chcę zarabiać na życie jako pisarka, ale doskonale wiem, że to nie łatwe wiec pewnie bede musiała znaleźć sobie jakąś pracę.

6. Za co nienawidzisz bądź kochasz ludzi?

Szczerze... nie wiem jak to jest czegoś nienawidzić. Za to kocham w ludzkości to, że istnieją osoby otwarte na innych i zawsze gotowe pomóc. Kocham ich za wyobraźnię i wytrwałość.
W skrócie kocham w ludziach WWW - Współczucie Wyobraźnię Wytrwałość

7. Wierzysz w przyjaźń damsko-męską?

Słowo przyjaźń przyprawia mnie o dreszcze... :O
Oczywiście, mam szczerą nadzieję i wszystko mówi mi, że taka przyjaźń jest moźliwa. Mam na to żywy dowód w moim otoczeniu.

8. Co sądzisz o osobach homoseksualnych? 

To jest tak:
Wiem, że takie osoby istnieją i to też są ludzie. Mają takie same prawa jak my ( czyli osoby heteroseksualne)....
Jednak ja jestem za tradycją w tej kwestii

9. Wyobrażasz sobie życie w samotności?

Chodzi o całkowitą samotność, że nie mam kontaktu z innymi ludźmi? Czy tylko takie poczucie osamotnienia i braku zrozumienia?
Jestem sobie w stanie wyobrazić obydwa, ale tego pierwszego bym nie wytrzymała.

10. Co sądzisz o samobójcach? 

SAMOBÓJSTWO TO BŁĄD
Samobójcami są zwykle osoby, którym zbrzydło życie, więc szczerze im wspólczuję, ale to i tak nie jest powód by odbierać sobie życie.

11. Czy chciałbyś/ałabyś zrobić w życiu coś szalonego? Jeśli tak to co? 

Zależy co rozumie się pod słowem "szalony"
Nie skoczyłabym ze spadochronu, nie wyruszyłabym w podróż bez wcześniejszego przygotowania... jestem tchórzem.
Jeśli miałabym zrobiś coś co uważam za szalone byłoby to COŚ WIELKIEGO byłby to wielki uknuty dokladnie plan. Chciałabym zdobyś sławę podając się za jakąś wymyśloną przeze mnie osobę (albo pod pseudonimem) i po kilku latach odkrylabym karty!
(dziwne, co nie?)


Teraz najgorsza rzecz NOMINACJE:
  1. http://szkolanowegopokolenia.blogspot.com/
  2. nowepokoleniefelicity.blogspot.com
  3. miloscjestzaprzeczeniemegoizmu.blogspot.com
  4. http://angel--black.crazylife.pl/
  5. book-is-the-answer.blogspot.com
  6. http://swiatsubiektywnie.blogspot.com/
  7. http://alkarpisze.blogspot.com/
  8. http://frydrychmartyna.blogspot.com/
  9. http://mlle-rebelle.blogspot.com/
  10. http://mrkulfon.blogspot.com
  11. http://remainnsimple.blogspot.com/ 
Oto pytania:
  1. Co według ciebie jest najlepsze w blogowaniu?
  2. Najgłupsza rzecz jaką zrobiłaś/zrobiłeś w ciągu ostatniego miesiąca?
  3. Co zachęciło cię do rozpoczęcia blogowania?
  4. Z czego czerpiesz inspirację?
  5. Gdybyś mógł/ mogła na jeden dzień zostać inną osobą kim byś był/była?
  6. Czy słuchasz muzyki przy pracy nad blogiem?
  7. Czytasz czsami swoje stare posty? Jeśli tak, co o nich myślisz?
  8. Masz jakiegoś mentora? Kogo?
  9. Czy twoi znajomi wiedzą o twoim blogu?
  10. Co sądzisz o japońskich animacjach? Znasz jakieś tytuły?
  11. Czy masz jakieś przezwisko, ktorego nienawidzisz?



4 komentarze:

  1. Juz 3 nominacja! I to na 3 blogach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A co ostatnio wpadło ci w ucho? :) 11. super odpowiedź. Kto by nie chciał zdobyć sławy, a potem powiedzieć znajomym: Tak to ja! :)
    Pozdrawiamy
    Jadwiga i Zając
    Zajęcza Nora

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Opowieści Kattys , Blogger