piątek, 30 grudnia 2016

Święta, święta i po świętach...

Cóż... święta już się skończyły, a kolejna część przygód najmłodszego świętego Mikołaja w historii dopiero się naprawdę rozpocznie... ale o tym może kiedy indziej.
Z okazji minionych świąt zostałam nominowana do "Christmas TAG". Oczywiście jest to sprawka Pati [LINK]. ( bardziej wolę jej męską wersję, wiecie o co chodzi )
TAK WIĘC DO DZIEŁA!


1. Wolisz w święta chodzić w piżamie, czy elegancko się ubrać?Żadne z powyższych. W święta ubieram się tak samo jak na co dzień. Nie ważne jest to jak się ubiorę, ale to jak się czuję i co robię.
2. Gdybyś mogła w tym roku kupić prezent tylko jednej osobie, kto by to był?
Ja zawsze kupuję prezent tylko jednej osobie. I zawsze jest to ktoś z mojej klasy. Ograniczam się tylko do prezenty na "wigilii klasowej" :)
3. Czy prezenty otwierasz rano czy wieczorem w Wigilię? 
Zdecydowanie wieczorem. Rano jeszcze je pakuję. ;P
4. Czy kiedykolwiek zrobiłaś domek z piernika? 
nie przypominam sobie
5. Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej? 
Lubię spać, leżeć w łóżku i marzyć... jak zawsze z resztą. Od święta chętniej tez rysuję.
6. Ulubiona świąteczna potrawa? 
świeżo usmażony filet z mintaja
7. Twój ulubiony film świąteczny? 
"Artur ratuje święta" oraz oczywiście <fanfary> "Kewin sam w Nowym Jorku"
8. Makowiec czy sernik? 
żadne z powyższych.
9. Czy kiedykolwiek ulepiłaś bałwana? 
Oczywiście! Raz ulepiłam nawet bałwana z kucykami zrobionymi z długiej trawy.

10. Co wolisz - Wigilię czy pierwszy dzień Świąt? 
Pierwszy dzień świąt wygrywa. Można się wyspać i poodwiedzać rodzinę, albo rodzina ponownie odwiedza mnie.
11. Białe czy kolorowe lampki choinkowe?
A czy to ważne? Mają świecić! Najlepiej, żeby nie trzeba ich naprawiać długimi godzinami (#grudzień 2016)
12. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia? 
Trudno powiedzieć... Pierniki już na początku grudnia, ale prezenty pakuję w Wigilię.
13. Posiadasz kalendarz adwentowy?
Niestety nie :C
14. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny? 
Zapach choinki.... niestety mam sztuczną, ale zapach jest obecny w inny sposób. Dzięki niemu czuje się te świąteczno-leśną atmosferę
15. Odliczasz dni do świąt? 
nie.
16. Ulubiony zimowy lakier do paznokci? 
Mam wybrać ulubiony? Ale to że mam pomalowane paznokcie to świąteczny cud...
17. Ulubiony zimowy napój? 
Ja bardzo lubię kakao. (kofam kakałko... :3)
18. Ulubione piosenki świąteczne?

  • "Rudolf czerwonosy". (słucham tego nawet teraz)
  • "Co raz bliżej święta", ale w tej starszej wersji
  • Chyba wszystkie kolędy!
  • "Kto wie czy za rogiem (nie stoją anioł z Bogiem)"

Tak... to już chyba wszystko. Albo i nie! Ja, jako osoba, która chcąc nie chcąc czasem "spojleruje" ludziom zakończenia czy coś takiego mam dla was prezenty!

Teraz i tak się nie zorientujecie... chyba.




Pamiętajcie, że tu święta trwają cały czas!

 Nie da się inaczej, jeśli jednym z głównych bohaterów był (jest i będzie) sam święty Mikołaj!
A jak już o nim mowa... powiem wam coś:

Mikołaj i jego ulubiony kuzyn wystąpią w części trzeciej. W końcu Jua to powiedziała w ostatnim rozdziale poprzedniej części.... 

nie wierzycie? Zajrzyjcie!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Opowieści Kattys , Blogger