piątek, 22 września 2017

Informacja

Cześć!
Zaglądacie tu jeszcze?

Właśnie usunęłam wszystkie fragmenty trzeciej części. Nie martwcie się, nie wrócą.
Postanowiłam, że zacznę ten wątek od nowa, ponieważ za bardzo wszystko pogmatwałam w poprzedniej wersji. Muszę zacząć je pisać od nowa jak inne opowiadanie, bo inaczej może wyjść z tego coś okropnego.

Co więc zobaczycie?

  • Kate Foot jako główną bohaterkę
  • Jej młodszego brata Mikołaja
  • Adam Pattison-Olczak, oczywiście też zostaje. To samo tyczy się postaci konkursowych
  • Pojawi się Leona i inne postaci z poprzednich części
  • Wątek obcych powróci!
Co o tym myślicie? Uda mi się z tego wykombinować coś ciekawego i w miarę zdrowego na umyśle? Miejmy taką nadzieję!
W międzyczasie zapraszam oczywiście na mojego Wattpada. Jestem pewna, że znajdziecie coś, co przypadnie wam do gustu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Opowieści Kattys , Blogger