czwartek, 31 grudnia 2015

TAG Sylwestrowy!

Jak już wcześniej zapowiadałam dzisiaj będzie TAG.
 (Kolejność pytań w pełni losowa)

1.  Co masz na sobie ?


  Czerwone spodnie i kremowy sweter 


2.  Ulubiony cytat ?


      "Wiem, że nic nie wiem."

                                            -Sokrates


3.  Ulubiony kolor ?


       Biały

To z niego powstaje tęcza. 


4. Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ?


         Buty :)


5. Masz jakieś fobie ?


       Wszystkie xD

       Na serio! Boję się chyba wszystkiego no.... może oprócz ślimaków. :)

6. Pijesz kawę ?


     NIGDY TEGO NIE RUSZĘ!!!


7. Czytasz książki ?


          Tak, ale niezbyt często. Wolę pisać.


8. Jesteś leniem ?


    Tak, jestem.


9. Czy byłaś kiedyś w harcerstwie?


    Nie.


10. Lubisz jak robi Ci sie zdjęcia ?


   Nienawidzę....


11. Czy lubisz śpiewać pod prysznicem?


      Nie potrafię śpiewać pod prysznicem...

     To miejsce na tworzenie i filozofie
#Prysznicowefilozofie


12. Jakie masz teraz włączone strony ?

Tylko bloggera 

13. Czy wierzysz w duchy?

      Tak, oczywiście

14. Czy jesteś cierpliwa?

      Na pewno nie.
Jestem tak niecierpliwa, że zaczęlam robić tego TAG'a chwilę po zapowiedzeniu
 ( a może dwie godziny po...)

15. Malujesz się ?

   Tylko jak mam taki kaprys....
     Czyli prawie nie


16. Kim chciałaś być w dzieciństwie?

    Księżniczką i czarodziejką

17. Masz jakieś przezwisko/ksywę ?

    Kiedyś mówiono na mnie Grzybek, ale przestano. 

18. Ulubiony sos do nugetsów ?

       Ulubiony sos to brak sosu

19. Głośna muzyka czy cicha?

     Cicha, chyba że jadę autobusem i nic nie słyszę...

20. Powód dla którego dołączyłaś do blogosfery?

      Musialam dać upust mojej wyobraźni....
I dowiedziałam się, ze koleżanka prowadzi bloga. Długo się zastanawiałam i oto jestem!

21. Zbierasz coś ?

     Anioły.... <3

22. Czy musisz być cały przykryty kołdrą?

     TAK, bezsprzecznie! Nawet w upalne lato! Zawsze pod moją wełnianą kołdrą!

23. Ulubiona piosenka ?

      Brak.

24. Czy masz piegi?

       Nie wiem...
       Liczą się dwie kropki na policzku?

25. Czy nadal oglądasz bajki?

           Oczywiście, że tak. Nazwałabym to bardziej szukaniem inspiracji....

26. Co robiłeś wczoraj o tej godzinie ?

Marzłam na dworze 

27. Czy niedaleko Ciebie jest coś zielonego?

Jest. To choinka. 

28. Masz drugie imię?

     Nie

29. Masz zwierzaka? Jak ma na imię?

    Niestety nie mam. ;(

30. Jakiej piosenki aktualnie słuchasz?

     Teraz? Żadnej. Oglądam skoki narciarskie 
:3

31. Jaki masz kolor ścian?

      Sare w różowo-fioletowo-szaro-bordowe prostokąty.

32. Morze czy góry?

     Góry!

33. Umiesz rysować?

       Moim zdaniem nie, ale lubię udawać, że jest inaczej... :p

34. Ilu masz przyjaciół?

     Na tym świecie? Żadnego.

35. Ulubiony kosmetyk?

      Lakier do paznokci, którego i tak prawie nie używam.

36. Ulubiona liczba?

         13

37. Ile znasz jezyków?

     Uczę się angielskiego i francuskiego, kiedyś jeszcze niemieckiego ( egzamin gimnazjalny zdany!), ale uważam że nawet po polsku ledwo sobie daję radę.

38. Włosy proste czy kręcone?

      Kręcone

39. Spodnie czy sukienka?

    Sukienka

40.Ulubiony sport?

      Skoki narciarskie ( do oglądania)
       Chodziarstwo ( jeśli miałabym coś trenować)

41. Masz jakiś talent?

       Mój talent do brak talentu :P

42. Masz tatuaż?

      Nie i nie zamieżam go mieć

43. Grasz w gry?

     Ee...
   Czasami,

44. Masz instagrama?

   Nie

45. Ulubiona książka?

    Podręcznik do matematyki....



Żartowałam :D
Nie mam ulubionej. Jeszcze nie powstala...

46. Co Ci się najbardziej w ludziach nie podoba?

    Jak są chudzi i mówią, ze sa grubi....

47. Jakie jest twoje największe marzenie?

     Być wysoką! Oraz Wydać bestseller i żeby powstł film na podstawie tej ksiązki!
Które bardziej realne?

48. Jak widzisz siebie za 10 lat?

   W kartonie pod wiaduktem. Nie mnie u mnie mostu, wiadukt musi mi wystarczyć.

49. Czy twoim zdaniem jesteś podobna do jakiegoś zwierzęcia? Dlaczego?

Kot, definitywnie kot i to taki czarny!
  • Jestem pechowcem
  • Kocham mleko
  • Czy istnieje coś wspanialszego niż włóczka?
  • Chodzę własnymi drogami
  • Nie pozwalam się dotykać osobom, którym nie ufam
  • Cenię sobie moją przestrzeń osobistą
  • Chwilami wydaje mi się, że mam kocie oczy..
  • itp.
50. Jaką jest najlepsza rzecz jaka Cię w życiu spotkała? 


        Myślę, że najlepszą rzeczą jest to, że wciąż żyję. 


51. Kto ma odpowiedzeć na te same pytania?

  KAŻDY!
    Jeśli jesteś odważny, w przeciwieństwie do mnie, Pozostaw odpowiedzi w komentarzu!



3 komentarze:

  1. Kocham cię Katarzyno Jadwigo Seweryn!

    OdpowiedzUsuń
  2. Katarzyno Jadwigo S!
    Jak to nie masz przyjaciol! Nasza babsko problemikowa trojca jest smutna! Ale i tak cie kochamy grubasku ��❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze Jadwiga to trzecie imię
    A po drugie nie jesteście moimi przyjaciółkami tylko koleżankami. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Opowieści Kattys , Blogger