niedziela, 20 marca 2016

Pierwszy dzień astronomicznej wiosny?

Powie mi ktoś kiedy zaczyna sie wiosna? Bo od zawsze mówiono mi, że 21 marca a tu mi dziś mówią, że to dwudziestego...

Tak czy siak mam dziś dla was TAG.
Zostałam nominowana przez moją "ukochaną" Patrycję, którą znacie bardziej jako Patryka z mojego opowiadania.
Jej blog: (jeden z kilku) http://book-is-the-answer.blogspot.com/

KAŻDE PYTANIE TO JEDEN KWIAT:

BRATEK: Książka, o ktrórej pamiętasz i masz nadzieję, że głowny bohater też o tobie pamięta.



"Przygody Sherlocka Holmesa"
Jak można o nim zapomnieć? Najchętniej czytałabym to na okrągło. Te zagadki... Ten Sherlock... <3
Mam nadzieję, że Holmes pamięta jak byłam dla niego drugim Watsonem...
Nawet nazwałam postacie o opowiadaniu na jego cześć i jego brata...

FREZJA: Książka, którą darzysz szacunkiem i uznaniem.


"Szatan z siódmej klasy" 
Głowny bohater to polski geniusz! Gdyby istniał chciałabym być jego żoną.
Mądry, zaradny, pakuje się w kłopoty dla skarbu... Czego chcieć więcej?
Ta książka była genialna!

CYKLAMEN: Książka, której szczerze nienawidzisz.

"Wieża" kilka stron czystej nudy i rozpaczy.
Nie polubię tego. Już nawet "Kamizelka była lepsza"











HIACYNT: Książka, która sprawiła Ci przykrość przez zachowanie głownego bohatera.
Aktualnie obraziłam się lekko na te książkę (jeszcze jej nie skończyłam), właśnie między innymi za zachowanie głownej bohaterki. 
Miała się zakochać w kimś innym... głupia Emily... zakochać się we Włochu zamiast poczekać i zakochać się w olimpijczyku...
Zrozumiecie jak przeczytacie "Pegaz Ogień życia"








ŻONKIL: Tak świetny fikcyjcy świat, że wzbudza w tobie zazdrość.
Tu nie mam problemu. "Hobbit" i Śródziemie! Jak byłoby cudownie tam mieszkać! Czemu nie jestem hobbitem? jestem dość podobna... Zabierzcie mnie tam do Gandalfa i Legolasa ( tak wiem, to z "Władcy Pierścieni") i do Aragorna (ten był wspomnianay w "Hobbicie")





KONWALIA: Książka z delikatną i nieśmiałą bohaterką.




Wiecie co, głupie te pytania. Delikatna i nieśmiała bohaterka? Jakbym czytała książki byłoby latwiej... Wiem! Ta dziewczyna z "Tajemniczego ogrodu" była delikatna. Tak mi się wydaje, bo nie doczytałam do końca.








CZERWONY TULIPAN: Książka, którą darzysz gorącą milością.



Szczerze? Żadna.
Chyba, że moge uznać mojego bloga za książkę...
Za mało czytam, żeby wybrać jakąć ukochaną książkę.







IRYS: Książka, którą czytałeś tak dawno, że już nie wiesz co o niej myślaleś.




Hmmm... trudne pytanie.
Nie pamiętam już co czytałam.
Ale skoro coś jednak muszę tu napisać to "W pustyni i w puszczy"







FIOŁEK: Książka tak świetna, że masz zamiar przeczytać ja po raz kolejny.








Zastanawiam się nad młodym Sherlockiem Holmesem...


CHRYZANTEMA: Osoby, które nominujesz.


Wypadałoby kogoś nominować...
niech to będzie MaryM z blogu http://szkolanowegopokolenia.blogspot.com/










2 komentarze:

Copyright © 2016 Opowieści Kattys , Blogger