niedziela, 17 kwietnia 2016

Dopadła mnie zaraza?

Witojcie!
Ostatnio nieco zaniedbałam tego bloga za co was przepraszam, jeśli jeszcze tu wchodzicie. Mam dla was dziś TAG lączący to, co wolę pisać niż czytać - książki z czymś co mnie przeraża i jednocześnie intryguje (dzięki, House) - medycynę. Tak, dziś przed wami TAG medyczny!
Nominowała mnie dziewczyna na tyle... orginalna, żeby dostać w moim opowiadaniu postać na niej inspirowanej. Chodzi mi o Olka. Zajrzyjcie, więc na blog Oli!

Anestezjologia - książka tak nudna, że prawie Cię uśpiła

Wiem!
Doskonałym usypiaczem, że tak się wyrażę jest czwarta część Opowieści z Narnii, czyli Srebrne krzesło. To było tak nudne, że rzucilam to w kąt może po dwóch rozdziałach.
Diagnoza - smutna książka


Do tego znów Opowieści z Narnii ( nie pomyślcie sobie czy to czytam, czy coś). Najpierw przyznam się, że książki praktycznie nie przeczytałam. Otwierałam ją na losowych stronach... i na końcu. Niestety. Ogólnie książka, w której pojawiają się bohaterowie z calej serii powinna być smutna, choć trochę. Jednak przez tą końcówkę doznałam szkou i mam uraz do końca życia. To tak smutne i tak wspaniałe jednocześnie... brak mi słów. Książką o której mówię to oczywiście Ostatnia Bitwa
Zawał - kaiążka z naglym zwrotem akcji
Długo nad tym myślałam, ale w końcu znalazłam. Książka, w której nawet ja nie byłam w stanie przewidzieć co będzie się działo to oczywiście Przygody Detektywa Sherlocka Holmesa! W szczególności chciałabym się odnieść do dwóch opowiadań, lecz pamiętam tytuł tylko jednego Pięć Pestek Pomarańczy. Kto czytał to wie o co chodzi. ;)


Dentysta - książka, której szczerze nie lubisz.
Sory memory, żarty się skończyły. Powiem wam coś! JA PRAWIE NIE CZYTAM KSIĄŻEK! Tak więc z braku materiału dowodowego śledztwo zostało umożone. (łał... Kasia... kryminalistyka) Nie ma takiej książki. W ogóle nie za często mówię, że czegoś lub kogoś nie lubię. Chyba, że mowa o jedzeniu. Pytanie zostaje bez odpowiedzi.
 Panie doktorze! Straciliśmy pacjenta... - książka z zupełnie niespodziewaną śmiercią
Tu odpowiedź jest jasna - Hobbit.
Nie spodziewałam się śmierci Thorina. (tak się chyba nazywał?) Jednak najbardziej żal mi tam Samuga. (Pati, Ola wiecie dlaczego?)
 Operacja - książka podczas której wstrzymywałaś oddech ze zdenerwowania i napięcia
Ha haha.. haha.. No dobra, mam. Co by było jakbym nie dała tej książki. Przeczytałam ją njaszybciej. Nie mogłam się oderwać ta akcja te postacie... Polecam Wyspę Potępionych!
 Pobieranie krwi - krwawa książka! 
Jeśli chodzi o krew to pierwsza książka o jakiej pomyślałam to Młody Sherlock Holmes: Zabójcza chmura (wie ktoś gdzie dostanę drugą część tej serii?)
Nie jest ona specjalnie krwawa, ale posostał mi w pamięci obraz pobitego, młodego Sherlocka, całego we krwi...
Komu lekarstwo? - książka z gorzkim zakończeniem 
I ponownie muszę się zwrócić ku Opowieściom Z Narnii. Coś mi się zdaje, że tam wszystkie zakończenia są takie... ciężkie dla mojej psychiki. Tym razem odniosę się do części trzeciej Podróż Wędrowca do świtu. Jest to ostatnia część z tej serii, którą przeczytałam w całości. Zapewne dlatego, że pod jej koniec Aslan mówi, że moi ulubieni bohaterowie już nie wrócą do magicznej krainy.
Zawroty głowy - książka ze świetnym wątkiem miłosnym
Wątek miłosny mówicie? Z tym może być ciężko... Niestety  muszę odnieść się do lektur szkolnych. Naprawdę nie chciałam tego robić. Odejdę od banałów... i porozmawiam z wami o Dżumie. Po prostu przemawia do mnie cała historia Ramberta i to ile głupsw prawie popełnił dla swojej narzeczonej. I na szczęście skończyło się Happy End'em
 Rozprzestrzeniająca się zaraza, czyli kogo tagujesz?
Ja postaram się nie rozprzestrzeniać zarazy i odbędę tagową kwarantannę. Nie nomimuję nikogo. No chyba, że chcecie, ale to na własną odpowiedzialność.

3 komentarze:

  1. Lubie jak robicie te tagi, mogę sobie przypomnieć o tych wszystkich książkac, które już średnio pamiętam xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam: http://zycie-niespodzianki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Opowieści Kattys , Blogger