sobota, 18 czerwca 2016

Konkurs!

Siemka!
Jakoś nie mam pomysłu na to, jak dokładnie ma wyglądać następny rozdział. Dlatego też postanowiłam zorganizować konkurs dla wszystkich czytelników z artystyczną duszą.


 Konkurs polega na tym, żeby narysować i przesłać mi fanart dotyczący dowolnej części mojego opowiadania i dowolnej postaci. Oprócz tego proszę o dołączenie do zgłoszenia odpowiedzi na pytanie:
"Jak myślisz, kto jest moją ulubioną postacią z mojego opowiadania?"


  Teraz powiem o nagrodach:

Miejsce pierwsze:
Rozdział specjalny dopasowany do fanartu i umieszczenie rysunku na stronie

Miejsca od 2 do 5:
Umieszczenie rysunków w specjalnym poście na blogu.

Wyróżnienie za poprawną odpowiedź:
Umieszczenie rysunku i specjalne gratulacje na stronie.



Mam ogromną nadzieję, że znajdzie się sporo chętnych mimo tak "nieatrakcyjnej nagrody". Chociaż jakby spojrzeć na to inaczej.... jeśli wygra rysunek, na którym no nie wiem... widoczna jest jakaś interesująca para.... to TO BĘDZIE MIAŁO MIEJSCE.
Mam nadzieję, że nie to was zachęciło.
Zgłoszenia proszę wysyłać na email: malowniczka.1999@gmail.com
Macie czas do 25.06.2016 roku.
ZGŁOSZENIA BEZ ODPOWIEDZI NA PYTANIE NIE BĘDĄ BRANE POD UWAGĘ




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Opowieści Kattys , Blogger