sobota, 21 maja 2016

Ciekawostki #2

Witojcie!
(haha... to po góralsku?)

Tak jak widzicie po tytule, dziś nie rozdział. Mam dla was post z ciekawostkami.
Zaraz zobaczymy ile ich będzie:


  1. Ostatni post z ciekawostkami był we wrześniu (tak, sprawdzałam)
  2. Jakiś czas temu zamówiłam szablon w szabloniarni, ponieważ nie chcę męczyć "mojego grafika". Mam nadzieję, że się nie obrazisz Monia.
  3. Zarówno część pierwsza jak i druga są dostępne także na wattpadzie ( mój nick Kattys2010)
  4. W zakladce "Pytania do bohaterów nie zadano żadnego pytania! (Czemu?)
  5. Rozpoczęły się już prace nad częścią trzecią, ale jeszcze nie skończyłam obecnej. Chyba nie jestesmy nawet w połowie.
  6. To pewnie już wiecie, ale postacie Patryka, Olka, Viktora i Moniki są wzorowane na moich koleżankach. Dojdą jeszcze kolejne.
  7. Postać Kate, wzorowana jest na mnie z wyglądu, ale charakter ma raczej odmienny.
    Chciałam zostać czarnym charakterem. ;)
  8. Udało mi się rozwikłać kilka zagadek, które nie zostały rozwikłane w poprzedniej części.
    (Po to powstala druga część)
  9. Pomysł na wróżkę z lwim ogonem wpadł mi do głowy przez oglądanie "Fairy Tail"
  10. W moich opowiadaniach rzadko ukazywane są szczegóły. Jeśli już są, mają ogromne znaczenie. (na przykład opis oczu Olka w 18 rozdziale)
  11. To, że Olek obmacuje Monikę jest związane z tym co chłopak zrobi 26 lipca.... ( macie pomysły co takiego on zrobi?{Pati... ty się nie odzywaj})
  12. Mój blog będzie miał rok już 9 czerwca!
  13. Powiem wam w sekrecie, że największy wpływ na wielki finał będą miały (oczywiście oprócz Leo) Monika i Klara



    Tak więc wyszło13!
    Pozdrawiam i Zapraszam do komentowania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Opowieści Kattys , Blogger